To the place where I..

..belong
.
.
Har haft en riktig slödag idag. Tänkte baka men sköt upp de till i morgon, dessutom hade jag inte färdigt alla ingredienser men nu är dom fixade. Så i morgon blir det lussebullar och hallongrottor.
.
Sitter med en skål glass i famnen som jag strax ska avnjuta. Längtar till fredag, Kiruna nästa då. Träffa familj och vänner, underbart <3
Trist bara att jag måste köra upp själv än en gång. Någon som vill åka upp med mig får gärna höra av sig.
.
.
Underbara älskade jul
och..
mosters underbara älskling som jag saknar såå..
.
.
Ska äta min glass nu innan den smälter.
Hade bra!
Kram.
.
.
- I wanna be there -

Kommentarer
Postat av: mamma

saknar dig också. kram/Lotta

2010-12-08 @ 19:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0