Piggelin..


Jag är pigg och har varit de sen en timma tillbaka. När jag väl får sova ut ordentligt då går det inte, irriterande.
Mamma fixade iaf super god frukost åt mig, inget speciellt men det var riktigt gott. K sover fortfarande ska strax gå ner och väcka han.

Vid 12 tiden ska vi på stan och fika. Jag, K, Mamma, syster, Anders och Millie. Hur mys som helst. Hoppas bara det inte är sådär extremt mycket folk så det finns platser att vila rumpan på och trycka i sig en bulle eller två.


Ikväll ska jag träffa min kära vän Sanna Eklöv och äta en god bit mat. Kanske att Lotta också skulle hänga gäng. Vore kul. Annars har jag inte så mycket mer planerat för denna dag. Ska bara njuta av att det snart är jul och jag är L Y C K L I G som tusan.


Ska krypa ner hos min karl nu.

TJINGELING!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0