Lovely..

..time
.
.
Fullt upp hela tiden. Länge sen jag skrivit, men nu ska jag försöka slänga in några ord några dagar i veckan.
Underbara julen tar upp mycket tid, men det är positivt tycker jag. Huset är färdig pyntat och granen är klädd. Städat, möblerat och en massa annat har vi hunnit med.
Robin och Melody har hjälpt mig att göra ett pepparkakshus, och min underbara älskling har hjälpt till att slå in mängder med julklappar.
.
I morgon står julbak på schemat, en del av de iaf. Har hela veckan på mig fram till fredag. Är ensam från och med onsdag så har en känsla av att jag kommer få en hel del gjort.
.
.
Här kommer lite bilder på vad vi har sysslat med denna vecka
Sa jag att jag älskar julen?
.
.
Nu ska jag umgås med familjen.
Hade bra!
Kram.
.
.
- It´s a beautiful thing -

Kommentarer
Postat av: mamma

vad fint du har gjort. saknar er. puss o kram/mamma

2010-12-06 @ 20:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0