Hemma igen..

.
Då var vi hemma igen efter en fullspäckad Jul.
Julafton firade vi i Kiruna med min familj, hur mysigt som helst. Underbart sällskap, fina julklappar och supergod julmat.
Upp tidigt på juldagen, hoppa in i bilen, åka och hämta kidsen, vidare till Storbränna, dags att fira jul igen, med K´s familj.
Det är verkligen helt annat att fira jul när det finns barn med i bilden, se deras lycka när dom får öppna alla julklappar. Och även där god mat, underbart sällskap och superfina julklappar. Tusen tack!
.
Vi har verkligen haft en toppen jul, både i Kiruna och i Storbränna. Finns inget bättre när man får umgås med familjerna och bara njuta av ledig tid tillsammans.
Det är bara så fruktansvärt tråkigt när illamåendet styr väldigt mycket, dålig matlust och konstant trött. Men hoppas det blir bättre snart.
.
Igår gjorde vi även en liten skoter premiär, körde en liten runda där i Storbränna med kidsen och sen fick dom även tolka med Bob bakanför. Det gjorde även jag och jag vill lova att det var super skoj.
.
.
Nu ska jag mysa med min karl, sen sova så vi orkar städa och göra fint här hemma inför syster och hennes familjs ankomst. Hur mysigt som helst att dom ska fira nyår med oss.
.
Hoppas ni alla haft bra Jul, och TACK min familj och K´s familj för en underbar Jul <3
.
TJINGELING!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0