Gruvtrollet och massor med snö..

.
Har precis kommit hem efter en fullspäckad dag. Började dagen med att åka förbi mitt "gamla" jobb, 5e Januari börjar jag jobba igen. Ska bli skönt att få in lite pengar såhär innan sommaren och så..
Vid 12-tiden for vi förbi Ida och Love. Blev kvar där ett bra tag, men det var lika trevligt som alltid. Sen blev det gruvtrollet för hela slanten, Ida, Lennie och Love + Evelina och Line, och vi såklart. Nu vill jag lova att vi är trötta och hungriga.
.
.
Efter maten blir det bastu med älsklingen, han får lyxa till de med en öl men jag nöjer mig med en festis.
Sen måste jag hinna baka en av kakorna idag för i morgon är det fullt upp!
.
.
.
TJINGELING!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0