Banan is the shit..

.
Vad vore livet utan banan och festis? Helt åt skogen måste jag nog säga.. Jag är helt sanslöst beroende av dom 2 sakerna. Så nu äter jag en banan och dricker festis (strawberry/grapefruit), sen kommer jag sova som en liten prinsessa.
.
Har varit och hälsat på Ida, Lennie och Love idag, det var mycket trevligt. Love har blivit så himla stor, snart kommer han springa omkring där hemma och röjja ner alla grejer han får tag på. hihi..
.
.
I morgon åker K hem för att hämta barnen och besikta släpet, jag stannar kvar här. För på fredag kommer dom upp hit till Kiruna. I helgen ska vi baka pepparkakor och ha kalas för Robin som fyller år nästa vecka. Så i morgon måste jag beställa en tårta och kanske jag borde baka en kaka också? Vi får se.
Tänker iaf börja dagen med att hjälpa K att packa bilen och sen vila en stund innan det är dags för dejt med Lisa på Safari klockan 12 och efter de blir det nog stan och lite ärenden med syster.
.
.
Måste nog äta upp min banan och sova nu. Mycket att göra i morgon.
Godnatt gott folk.
.
.
Puss och kram skumbanan
.

Kommentarer
Postat av: Maria

När jag läste det där så tänkte jag "Hon är gravid"



Grattis!



Kram från mig och Holger!

2010-12-16 @ 11:12:40
URL: http://mariahaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Pepparkakor är så juligt. :P Brukar du baka med några annorlunda formar ibland?

2010-12-17 @ 01:49:45
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0