Är i stort behov av en festis..

.
Om någon underbart snäll själ skulle vilja kommer med en festis till mig skulle jag bli glad! Jag behöver en väldigt mycket just nu. Känner mig inte speciellt sugen på att stiga upp ur sängen om jag inte får min festis.
Fast kanske inte har något val med tanke på att det inte är någon som är hemma här i huset.. Dumt.. hm..
.
GE MIG!!!!!!!!
.
strax åka och hämta Millie, vi ska ha lite ensam kvalitets tid, det tycker jag om. Antar att jag kan köpa en festis på vägen dit. Nu blev jag lite gladare ändå.
.
.
Ikväll kommer K och barnen, gud vad jag saknar dom. Underbart att dom kommer redan ikväll och inte i morgon.
.
.
Dags att fixa frillan och kläder. TJINGELING!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0