2 dagar kvar..

.
2 dagar kvar till julafton, helt fantastiskt underbart. Jag älskar verkligen julen. Helst när jag får dela den med min familj. Önskar dock att vi fick ha Robin och Melody på julafton också men får vänta till nästa år, tur att vi får ha dom på juldagen iaf. Underbara barn <3
.
.
Har varit barnvakt åt Millie hela eftermiddagen, och ska vara de fram till 8-tiden. Hon är så underbart söt lilla prinsessan.
Blir dock tidigt i säng idag för att jag ska hinna och orka med allt som måste fixas i morgon. December är en mysig månad men fylld med mycket stress.
.
Och jag vill ju lova att allt vore mycket enklare om man slapp må så fruktansvärt illa hela tiden, har iofs blivit bättre nu på senare tid men det är långt ifrån bra. Jag vet att allt jobbigt jag får genomlida nu kommer vara så himla värt när den lille kommit till världen, men jag kan inte ljuga och säga att jag mår toppen för det är långt ifrån sant..
.
.
Millie tycker nog om K mer än mig, hon ligger och sover i hans famn, min dög inte. hmm..
Men hon är underbar iaf.
.
.
Hade göttans, TJINGELING!
.

Kommentarer
Postat av: sandra

vad är det jag hör ? Ska ni få en liten knodd ? ;)

Gud vad kul, Grattis :D

2010-12-22 @ 18:18:13
URL: http://muppsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0