Today is the..

..day


Kan inte beskriva min lycka med ord, har längtat så mycket till den här dagen.. Idag anländer dom bästa, Bror, syster, Millie, Anders och världens bästa Sandra. Jag är som ett litet barn på julafton. Bror ska hämtas om en timma resten anländer i eftermiddag. Vill bara att tiden ska gå fortare. Saknar mina underbara så fruktansvärt mycket.

Strax ska kidsen få lunch sen ska vi sätta oss i bilen och åka in till Byske för att hämta bror. Handla lite så kylen inte ekar och kanske köpa en glass? Är 21grader i skuggan och 43grader i solen, en helt underbar dag med andra ord. Kidsen cyklar ute på gården för fulla muggar och älsklingen är fantastiskt snygg och helt underbar. Kan inte säga mer än att jag älskar livet otroligt mycket just idag <3


Dags att njuta av solen en stund innan lunch dags.
Hade bra!
Kram.



- beautiful morning -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0