Time of my..

..life


Jag är fruktansvärt uttråkad, syster och hennes karl måste vara less när jag i princip har bosatt mig hos dom.. Millie vet jag är nöjd av mosters närvaro, hihi..
Känns som att jag hade gjort mer nytta hemma än här. Jag är så rastlös hela tiden. Finns inget att sysselsätta sig med. Hemma har jag hur mycket som helst att göra. Dumt av mig att åka hit. Men nästa arbetsvecka K har ska jag då följa med upp för då är det förmiddag, vilket betyder att vi hinner ses MASSOR!

Det känns så skumt att man kan sakna en person så pass mycket, vi har nästan varit som frimärken på varandra hela sommaren ändå så saknar jag han såå grymt mycket bara när han är på jobbet. Det är på sätt och vist skönt att sakna, men det är samtidigt väldigt jobbigt. Och när han har eftermiddag så måste jag gå och lägga mig ensam, ogillar verkligen! Men nu är det "bara" 4 arbetsdagar kvar, sen 1 vecka ledigt tillsammans!


Kvällen då? jag vet inte, lutar mot att jag ska till syster och hennes karl för att titta film och ha en massa massa Millie mys. Hon är helt fantastisk lill tösen. Mosters absoluta favorit tjej. Känns så himla tråkigt att jag så sällan ska få träffa lillprinsessan. Tur att jag får all tid jag vill med henne när jag väl är här <3



Nu ska jag ta mig en dusch, sen ringa syster.
Hade bra!
Kram.




                                              - Youre simply the best -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0