So far..

..away


Tiden går alldeles för fort.. På onsdag är det slut på semester då börjar K jobba. I morgon ska jag in till stan för att kolla upp lite kurser som jag tänkt plugga. Hoppas jag får börja den här terminen men det var inte helt säkert..
Har haft världens mest underbara människor på besök onsdag till söndag. Saknar dom så otroligt mycket redan. Nu kanske jag inte får åka upp till Kiruna med K pga skolan, ville så gärna åka upp och träffa min familj och självklart min största favorit Millie <3

Har iaf haft en helt underbar semester denna sommar men massa fina besök både här och på annat håll. Är så glad över all tid jag fått tillsammans med min älskling, det har varit guldvärt. Nu får man börja stå ut med att han kommer vara borta varannan vecka, men det positiva nu är att vi får ses när han är ledig och inte när han kommer, hur bra som helst.

Btw så har vädret varit på topp idag igen som vanligt, eller för det mesta. Vi har varit ut med båten och fiskat hela långa dagen, jag, K, kidsen och K´s mamma. Var hur mysigt som helst, synd att det var så dåligt med fisk just idag. Har annars varit hur bra fiske som helst i den där sjön men icke idag. Men vi hade en trevlig dag iaf det var ju himla tur de <3


Nu ska jag trycka i mig lite ostkrokar sen sova.
Hade bra!
Kram.



- longing is mare -

Kommentarer
Postat av: Evelina

Skämms lite över att jag inte hittat något tillfälle att komma och hälsa på er! Vi måste ta oss i kragen snart. Skola? Vad är det för något du vill läsa? :)

2010-08-16 @ 23:10:56
Postat av: Evelina

Skämms lite över att jag inte hittat något tillfälle att komma och hälsa på er! Vi måste ta oss i kragen snart. Skola? Vad är det för något du vill läsa? :)

2010-08-16 @ 23:12:12
Postat av: Catti

Millie saknar bästaste moster.

2010-08-17 @ 10:16:19
Postat av: sandra wiklund

hej hej :) får du inte börja skolan kan du ju alltid söka jobb på mitt jobb ;)

Behövs vikarier :) Puss

2010-08-18 @ 15:39:42
URL: http://muppsandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag hoppas ni kommer och hälsar på snart, som sagt du får höra av dig när du har tid. Kenny jobbar jämna veckor sen är vi hemma udda :) Jag ska bara plugga upp lite betyg och sen göra högskoleprovet. Sen får vi se ;)



Moster har saknat bästaste Millie också. Men idag har vi fått mysa ;)



Ja Sandra funderar på att söka ett extrajobb framöver, kommer nog bli knäpp av att gå hemma :D Har skickat ett mejl till dig angående jobbet. Puss!

2010-08-18 @ 16:47:15
URL: http://pinksandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0