Lost without..

..you


Barnen är hos sin mor nu och min älskling har åkt upp till Kiruna för att jobba.. Ensamheten har slagit mig som en käftsmäll. Jag gillar det inte..
Hur kan man känna en sån stark saknad så fort han i princip stiger utanför dörren? Det är en tung känsla, jag vill inte vara utan han, aldrig. Om jag hade fått bestämma skulle vi alltid vara som frimärken. Det känns så rätt och så vill jag ha det också! Jag må vara en toffel, men jag är stolt över de!

Jag har hittat min andra halva, min framtid.. Han är mitt hjärta, eller han har åtminstone fångat mitt hjärta. Det är helt fantastiskt med kärlek, riktig kärlek.


Orden räcker inte till, det är en känsla som är omöjlig att beskriva. Jag älskar dig K och jag vill lova att du är saknad här hemma. Nu hoppas jag att dagarna går fort tills vi ses igen <3


Dags för sängen. ensam. ogilla.
Hade bra!
Kram.


- Loneliness is killing me -

Kommentarer
Postat av: Catti

Tur att vi också tycker om honom:)

2010-09-01 @ 09:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0