break of..

..dawn


Ena stunden är jag rastlös som aldrig förr och nästa stund har jag fullt upp.. Idag har varit en "fullt upp dag".. Sen jag vaknade i morse har jag varit i farten.. Från 11-16 var jag barnvakt åt underbara Millie, syster och hennes karl packade grejer och bar lite till nya lyan..
Efter de lagade jag middag åt familjen, gjorde lite extra så min karl får en matback till i morgon.
Efter maten åkte jag, syster och Millie på kappahl och Ica kvantum.. Och direkt därifrån rejsade jag vidare till Anna och Robin. Anlände hit till mor och far strax innan 10.

Nu sitter jag här och är sjukt trött.. Men jag kämpar på. Måste hålla mig vaken tills min karl kommer från jobbet, försöka trötta ut mig så jag ska somna tidigt i morgonkväll pga tidig uppstigning på onsdag.. Dock tror jag att jag kommer misslyckas ikväll, datorn och musiken kan knappt hålla mina ögon öppna. Då är det illa..


Morgondagen då? .. Hämta upp syster & Millie innan 12, hämta upp Lisa på flyget.
Det är väl det enda jag har planerat, tror jag? Förutom att packa allt som ska med hem och mysa en massa med Millie, för sen blir det 1 vecka utan lillprinsessan, OGILLAR!



Ne måste ta mig en dusch nu så jag piggnar till.
Hade bra!
Kram.




                                        - Make my dream come true -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0