Best I ever..

..had


Nu har den jobbiga tiden på dygnet kommit.. Ensamheten är som jobbigast nu, läggdags och mörkret faller på sin plats. Jag älskar egentligen mörka kvällar, då man kan tända ljus och krypa ner med sin kärlek under en varm och mysig filt.. Men just dessa kvällar hatar jag. Helt och hållet ensam.. Inte en själ som rör sig i huset, bara en stor längtan efter min underbara karl. Det är bara några få timmar kvar nu, men det känns som en evighet..

Kärleken har fått mig så himla stark men samtidigt kan den göra mig så liten och sårbar. Jag önskar att jag alltid fick ha min kärlek vid min sida, dag som natt. Men det är en omöjlighet. Något som jag måste acceptera och försöka vänja mig vid. Men jag vet bara inte HUR?!


Jag önskar jag kunde ställa fram klockan 3h, kunde jag inte få göra de? Bara idag.. Det är just idag som jag behöver de.. Idag har ensamheten övertagit mig helt och jag längtar tills jag känner din närhet igen.

Du har förändrat mig älskling, du har förändrat mig till något väldigt bra. Jag är tacksam, evigt tacksam och jag älskar dig för den du är, för allt du gör för mig. Du är underbar och oslagbar. Vad vore jag utan dig? <3



Dags att göra ett försök till sömn..
Godnatt!
Kram.




                                      - Me love you long time - 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0