Back in..

..town


Anlände till Kiruna i natt vid 1-tiden.. Sovmorgon, helt underbart. Åkte till syster, drack kaffe och självklart blev det Millie mys <3 som jag har längtat. K for på jobbet vid 1, jag och syster tog lilltösen med oss på promenad till kappahl, coop och jysk.

Nu är jag hemma hos mor och far igen, har fått i mig mat precis och är fruktansvärt mätt. Ska strax åka och bowla med mor och far, long time ago. Men nog ska jag säkert kunna lyckas spöa skiten ur dom. Återkommer senare med resultat.


I morgon ska jag träffa Ida och Love, ska bli kul var som ett tag sen. Annars har jag inte mycket annat planerat.


Dags att vila magen innan allvarlet på bowlinghallen börjar.
Hade bra!
Kram.



                                                 - Love is all around me -


Kommentarer
Postat av: Catti

Joho du har visst planer, du ska va me oss:)

2010-08-18 @ 17:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0