You´re..

..beautiful


Då har halva arbetsveckan gått, skönt. Dock har jag gått och blivit sjuk igen.. Förkyld och feber. Inte det minsta roligt vill jag lova.. Tur att jag fick jobba med Sandra idag nu när man är såhär lite halv hängig.. Somnade en sväng på soffan när jag kom hem, vaknade till när K kom in genom dörren. Han lagade mat åt mig, guld värt! Har dessutom tvättstuga idag, ingen bra dag att ha tvättstuga på när man känner sig såhär slut i kroppen. Nu har iaf K varit på konsum och köpt kurering åt mig, alvedon, nässpray och glass. Super! Han är underbar min K. Har precis duschat och ska snart ner i tvättstugan en sväng igen. Sen efter de ska jag och K titta filmen "Upp", hoppas verkligen vi lyckas ta oss igenom hela filmen den här gången.. Det återstår att se.

I morgon är en viktig dag, ska och träffa en snubbe angående nytt jobb. Hoppas hoppas. Trivs jävligt bra på mitt jobb jag har nu och har helt underbara arbetskamrater. Det är verkligen super kul på jobbet, MEN så länge vi tjänar så dåligt som vi gör så måste man helt enkelt söka sig vidare.. Visst att pengar inte är allt, men det styr största delen av ens liv. Man vill ju kunna ha råd att roa sig och ha kul efter alla räkningar är betalda.. Men med våran lön får man verkligen planera sina utgifter.. Så tyvär så hoppas jag på nytt jobb inom en väldigt snar framtid. Men som sagt vi får se vad som sägs i morgon. Håll iaf tummarna för mig!


Förutom att jag är väldigt sjuk och gnällig så är jag förmodligen världens lyckligaste just nu. Allt har inte fallit på plats än men det mesta. Jag hoppas mina andra två önskningar snart ska slå in. Men för stunden är jag väldigt nöjd med livet. K är verkligen helt underbar och han har en väldigt stor plats i mitt hjärta <3



Nu ringde mitt alarm, dags för tvättstugan igen.
Hade bra!
Kram.






                                                    - He is the one -

Kommentarer
Postat av: Sandras Faster..

Krya på dig & hoppas det går bra med snubben ang. jobbet!! =)

2010-04-14 @ 21:54:01
URL: http://camilladegerbjork.dinstudio.se
Postat av: Evelina

Krya på dig vännen!



Klarade ni er äntligen genom filmen? ;)

2010-04-14 @ 23:07:40
URL: http://minegenbergochdalbana.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack :)



Ja evelina vi klarade oss äntligen igenom hela filmen :) den var riktigt bra dessutom :)

2010-04-15 @ 22:36:28
URL: http://pinksandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0