This is who i..

..am


Vilken skit dag.. Vet inte varför det gått så åt skogen skönt iaf att den snart är över.. Snubblat omkring som någon klant på jobbet. Fick veta att jag och Sandra inte får ha semester tillsammans i sommar. Sen gjorde en annan sak mig väldigt väldigt irriterad, men det tänker jag dock inte skriva om här då kommer det bli väldigt fel i slutändan.. Nåväl nu har jag iaf fått mat här hemma hos mamma och pappa, så snart borde jag väl iaf bli på lite bättre humör. Mamma har inte kommit hem från jobbet än men antar att hon kommer snart. Ska vänta tills hon kommer och vara lite social med henne innan jag går hem och lägger mig på soffan. Måste nog ta mig en dusch innan. Var lika duktig idag som igår och promenerade både till och från jobbet. Är imponerad över min insats. Hoppas jag kommer klara det även i morgon, det återstår att se.

Jag borde nog egentligen inte skriva så mct mer har en känsla av att jag kommer spy ut mig alldeles för mycket om saker jag borde hålla för mig själv.. Så jag sätter nog punkt här och kanske uppdaterar lite senare ikväll.. Blir nog bäst så..


Hade bra!
Kram.





                                          - Hold your head up high -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0