This is the..

..way


Jag är trött och gnällig som ett litet barn. vill bara bli helt frisk så jag får börja träna igen och göra av med all överskottsenergi jag har inom mig hela tiden.. Just nu känner jag mig mest bara slö och osocial. Blir nästan arg på mig själv när jag är sån här. Inte likt mig att vara såhär bitter och inåtvänd. Men just nu finns det fan ingen glädje i vardagen. Finns ingenting att fördriva tiden med. Men hoppas det blir ändring till nästa vecka. Att jag åtminstone ska kunna jobba som vanligt igen. Gaah vad less jag är. Men nu ska jag sluta klaga, ska försöka sova bort min förkylning istället och kanske till och med lyckas sova bort min bitterhet. Det får morgondagen utvisa.


Tur att kärleken håller mig vid liv. K är fantastisk och helt underbar. Är så glad att jag träffat han och jag blir bara mer och mer säker på en framtid tillsammans med han. vist att distansen mellan oss just nu tar kål på mig. Men jag kämpar på så jävla mycket jag bara kan. Och förhoppningsvis dröjer det inte länge tills vi får bo under samma tak. Jag längtar tills vi äntligen ska få vara tillsammans hela tiden <3 Att kärleken kan bli så stark på så kort tid trodde jag skulle vara omöjligt. Men jag hade fel, så himla fel. Jag är lycklig och tvivlar inte en sekund på att allting bara kommer bli mer och mer underbart. Jag är så glad att jag har träffat dig underbarling <3



Nu är det dags för en efterlängtad dusch och efter de sömn.
Hade bra!
Kram.





- You make life worth living -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0