Scared of..

..lonely


Fortfarande hemma från jobbet, är så less på att vara sjuk. Och dessutom känns det som att det står stilla. Känns inte alls som att jag blir piggare nu när jag är hemma. Förstår inte vad jag gör för fel när jag hela tiden blir så fruktansvärt förkyld?! Förut var jag aldrig sjuk. Kan ju bero på den dåliga luften jag jobbat i sen 1 och ½ år tillbaka, det är ju sen dess förkylningen blivit hemsk. Nåväl. Man kanske inte blir kvar där så länge till, hoppas på det bästa. Har sovit jätte dåligt i natt, vaknat flera gånger och min rygg värker som fan. Tur att jag ska till min ryggläkare i morgon. Och i morgon är det dags för att göra klart tatueringen. Ska bli skönt att få den klar.

Sitter vid köksbordet just nu och har precis ätit frukost. Väntar att K ska komma från jobbet. Han åker idag. Väldigt snart, han kommer bara hit och hämtar sina grejer sen drar dom hemåt.. Hatar dom här dagarna, alltid måste man säga hejdå. Tur att vi ses till helgen igen, och barnen får jag också träffa. Men dom här dagarna ensam kommer ta kål på mig, och ännu värre är det när jag är sjuk och går hemma hela dagarna. I hate it.



Nu kom K så ska vara social nu innan han åker.
Hade bra!
Kram.





                                                        - No more -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0