On my..

..way


Sådär då var det bara 1 arbetsdag kvar denna vecka.. Så skönt och så himla efterlängtat med helg.. Jag och J jobbade på riktigt bra på jobbet idag, en mycket bra arbetsinsats. Blir lite lugnare i morgon med andra ord. Skönt!
Var på safari idag med J efter jobbet, var länge sen jag var där, säkert 1år. Vi klämde varsin macka, det var grymt gott! Dock ångrade vi nog båda två att vi hoppade över mjukglassen. Vi får ta den i morgon istället. Snart ska jag hoppa i duschen och efter de blir det nog soffan. Ska försöka sova tidigt idag igen så jag hinner mysa lite med K när han kommer inatt..

Allt känns så mycket verkligare nu. Tänk att jag snart flyttar. Lämnar Kiruna. Kanske för gott? vem vet.. Ingen vet, absolut ingen vet. Det är så spännande med framtiden just nu. Pirr i magen hela tiden, förväntansfull. Kommer bli en helt ny omställning. Jag är nervös men samtidigt så himla glad! Det känns så rätt just nu, jag hoppas det alltid kommer kännas såhär.. Nu är det inte länge kvar, och jag längtar snart ihjäl mig. Underbart att få så mycket mer tid tillsammans med K, det uppskattas verkligen! Nu hoppas jag bara att dagarna ska gå lite fortare så jag når den dagen då jag får fortsätta mitt liv i Fällfors tillsammans med K och barnen <3



Nu blir det duschen sen soffan. Tack för alla fina och peppande kommentarer, det värmer <3
Hade bra!
Kram.






                                                    - Living my life -

Kommentarer
Postat av: evelina

Ja det är klart, det kommer när det kommer :D Och det ju super att du har en massa andra barn runt omkring dig :D Det är så mysigt !

2010-04-30 @ 07:57:02
URL: http://theycallmelilleve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0