Lonely..

..Day


Jag har jobbat idag. Jag var väldigt trött, men det var kul att vara tillbaka i kaoset där nere.. Har endast sovit 3h i natt typ.. Så jag är jätte trött fortfarande. Saknar min underbara och längtar till kvällen på dagen tisdag, i morgon alltså. Då kommer K igen och gissa om det ska mysas. Har ätit middag hos mor och far, ska snart bege mig till Åsa på fika och skvaller. Lämna hennes tidningsställ som hon beställde av mig när jag var på Ikea, väldigt väldigt länge sen. Men nu äntligen ska den levereras till hennes dörr..

Har pratat massor med K i telefon idag, känns lite lättare när man iaf får höra hans röst. Längtar tills jag får ha han här vid min sida igen. Underbarling! Men är ju som sagt väldigt tråkigt att han jobbar eftermiddag. Men det är bara att gilla läget. Jag längtar efter dig älskling <3



Nu ska jag byta kläder sen åka till Åsa!
Hade bra!
Kram.





                                                - Your love is my drug -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0