Kiss me where it smells..

..funny


Då var halva helgen passerad, trist när tiden går så extremt fort under helgerna.. Dessutom verkar inte min förkylning bli bättre snarare sämre.. Är så less på att vara sjuk. Sen har man ingen ro i kroppen att ligga ner och kurera sig, vilket jag kanske borde göra emellanåt om jag ska lyckas bli frisk nån gång. Men i morgon har jag lovat mig själv att ta det lite lugnare.. For upp till stugan i morse med syster och hennes karl. Åkte ut med mamma och dom upp till fjälls. Och tror det eller ej men jag har pimplat och fått 8st fiskar, jag är så nöjd över min insats idag. Dock märktes det gott och väl att jag var sjuk. Hade absolut ingen ork till nåt, var knappt sugen på att köra skoter. Somnade 1h på mamma och pappas packpulka, med solen i ögonen dessutom. Jag har verkligen inte varit pigg idag. Men man kämpar på. Har nyss kommit hem från syster och hennes karl. Jag och K blev bjudna på mat dit, det var riktigt trevligt. Resten av kvällen blir det inte mycket mer än mys och lite tv. Har bokat tvättstuga till i morgon på morgonen, måste verkligen tvätta mina arbetskläder. Men att fått stränga order om att ja inte får jobba på måndag om jag inte blivit helt frisk, vilket är bra men jag hatar verkligen att ligga hemma och inte ha något att göra. Men det får väl gå om jag så måste..

Jag och K pratade idag om att åka till Thailand, längtar verkligen tills man kan åka dit igen. Nu är det bara att börja spara pengar för nu är det starka planer på att åka dit. Redan i år hoppas jag på. Men som sagt har man ju inte världens bästa lön och det är inte billigt att åka till Thailand. Men ska verkligen anstränga mig stenhårt så jag kan spara massa massa pengar! Hade varit helt underbart att åka dit och vara i 3-4 veckor. Lovely <3


Jag längtar tillbaka till Fällfors, känns som att det är jätte länge sen jag varit där fast ändå var det förra helgen. Jag hoppas att jag ska kunna åka dit snart igen. Det är underbart att vara där tillsammans med K och barnen. Saknar barnen. Men troligtvis får jag träffa dom till helgen för då ska dom komma upp hit till Kiruna. Hoppas bara kylan under nätterna håller i sig så vi kan åka upp till stugan och åka lite skoter med resten av min familj. Hoppas bara att det blir fint väder till helgen. Håller alla tummar och tår!



Nu ska jag försöka ta de lite lugnt, lägga mig på soffan och mysa med min underbara <3
Hade bra!
Kram.





             - maybe you need somebody different, somebody who fits you like a glove -

Kommentarer
Postat av: N

Är glad för din skull... :)

2010-04-20 @ 13:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0