I will overcome my..

..fears


Söndag morgon, vädret verkar vara helt ok. Jag har haft tvättstuga sen 7 i morse, dock har jag sovit emellanåt. Men är fortfarande jätte trött. Men jag kunde inte somna efter den sista maskinen som jag slog på vid 10, grannens hundar har ylat som galningar. Så det var lika bra att stiga upp. Så nu har jag precis möblerat om lite här i köket för vi ska nämnligen ha middagsbjudning ikväll. Mamma, pappa, syster och hennes karl kommer hit. Så var tvungen att göra plats åt alla. Det gick alldeles utmärkt så sitter jag och njuter av min goda frukost. Fil och flingor, juice och en macka. Ska snart gå ner i tvättstugan och hämta upp tvätten. Måste göras innan 12, sen efter de är det ny tvätt tid. Sen ska jag ta filten och dyka ner i soffan en stund och försöka kurera mig så man kanske kan gå och jobba i morgon.

Längtar tills min karl kommer hem, då ska vi åka och handla sen ska han laga middag. Tror jag håller mig undan från de idag är inte riktigt min grej de där med att laga thaimat. Men han är grym vill jag lova. Jag kan vara snäll och duka iaf. Haha. Sen kan jag ju faktiskt diska också, den har jag blivit alldeles för bortskämd med på sista tiden. Han skämmer verkligen bort mig K, och extra mycker nu när jag är sjuk. Får nästan lite dåligt samvete.. Men han är iaf helt underbar <3



Ne nu måste jag springa ner i tvättstugan igen.
Hade bra!
Kram.




                                       - It´s the way you love me -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0