I´m gonna..

..win


Jag vågar inte hoppas för mycket men jag tror att min förkylning börjar bli bättre. Håller tummarna för de. Sitter just nu vid köksbordet och funderar när jag ska orka hoppa in i duschen. K sitter bredvid mig och läser nån töntig jävla tidning, ne jag skoja bara. Han försöker tydligen bli smart men jag tror det är rätt meningslöst för hans del. Tror nästan att jag kommer få ta emot några smällar efter att han läst det här men det är det helt klart värt. Barnen har precis somnat efter att dom fått plaska med massa skum i badkaret. Det gillades kan jag lova. Dock var näst intill hela mitt badrum också blött. Men inte gör det nåt dom är ändå helt underbar dom där små sötnosarna. Min kära mor var då glad idag när hon äntligen fick träffa K´s barn. Och i morgon åker vi ut till stugan och träffar resten av familjen förutom bror då. Fast vem vet hoppas han kommer förbi och säger hej iaf. Och hoppas det blir fint väder i morgon. Får se om vi stannar över natten eller om vi åker hem på kvällen.

Ska inte kladda ner så mycket mer. Men jag kan lova er att nu tänker jag våga för att vinna. Det känns så himla rätt.. Nu ska jag göra mina planer till verklighet och jag tvivlar inte på att det kommer gå alldeles utmärkt. Allting har sin lösning. Och jag känner på mig att det kommer bli alldeles super det här. Önska mig hur som helst lycka till <3



Nu duschen sen mys i soffan med min underbara <3
Hade bra!
Kram.




                                                 - Live your life -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0