I fell in..

..love


Äntligen är det helg.. Det snöar ute men det skiter jag i för nu tänker jag njuta av att det är helg. En efterlängtad helg. Händer inget speciellt i helg mer än att jag ska börja packa lite. Men det är så fruktansvärt skönt med ledighet och framförallt så hinner jag träffa K lite mer. Var nyss och tittade på Majbrasan med J, jag är hel missnöjd. Det brann dåligt och sen rasade hela skiten.
Resten av kvällen blir lugn, ska snart ta en liten tripp till mor och far. Prata skit och kanske dricka en kopp kaffe. Blir tidigt i säng idag också så man inte sover bort hela dagen i morgon. Ska dessutom äta lunch med K och hans far, kommer säkert bli lika trevligt som alltid!


Jag jobbar i princip bara 1 månad till nu, sen semester och sen ledighet. Sen får vi se vad jag hittar på till hösten. Men jag tar det som det kommer. Nu ska jag bara njuta av att jag får vara ledig HELA sommaren och umgås med min underbara mestadels av tiden. Jag tar igen alla somrar jag inte fått ha semester så nu kör jag på stort. Och jag tycker verkligen att jag förtjänar de.. Hoppas det blir är bra sommar vädermässigt också. Jag håller tummarna!


Livet är faktiskt helt underbart just nu, jag svävar omkring på rosa moln och är nyfiken på vad varje dag har att erbjuda.. Jag är lycklig och är så himla glad att jag träffat K. Han har förändrat både mig och mitt liv till något helt underbart. Utan han hade jag inte varit den jag är idag och jag hade framförallt inte varit såhär lycklig. Jag är glad att jag träffat just dig Älskling och jag hoppas och tror att vi kommer få en underbar framtid tillsammans <3



Nu ut i skit vädret tur att det är nära.
Hade bra!
Kram.





                                               - curious about the future -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0