Feels like..

..home


Då var fredagen snart över. Är helt slut, men fortfarande lite saker kvar att göra.. Barnen vaknade vid 6-tiden i vanlig ordning.. Vi åt frukost och hade lite morgonmys innan vi klädde på oss för att åka in till stan och göra lite ärenden.. Handlade lite grejer åt barnen och en present åt K´s mamma. Och dessutom fick jag äntligen äta på max. SUPER GOTT! När vi kom hem hann vi dricka lite kaffe snabbt sen åkte vi till K´s mamma och pappa, där var även hans syster med familj. Blev middag och tårta där. Och full rulle med barnen många många timmar. Så nu är man halvt som halvt utslagen på soffan. K sitter och spelar trummor och jag sitter och laddar lite energi ska strax klippa K. Sen efter de blire dusch och film. Får se hur länge man kommer kunna hålla sig vaken. Antar att vi än en gång inte kommer lyckas ta oss igen filmen. Blir vårat andra försök att se "Upp". Men vi har en dag i morgon också ifall vi inte skulle lyckas idag..

I morgon ska vi kanske åka och bada. Vi får se om K´s arbetskompis hör av sig då blir det att åka och bada med han och hans dotter + jag, K och barnen. Hoppas iaf på de hade varit riktigt roligt. Annars blir det att bada på söndag istället. Sen ska vi kanske till K´s föräldrar igen, vara ute om det är fint väder, grilla och åka lite pulka och sånt.. Sen ska jag även försöka hinna träffa Evelina och Jerker. Saknar dom massor! Så det måste hinnas med. Sen är det inte så mycket mer inplanerat...


Har det verkligen super bra här i Fällfors.. Trivs som fisken i vattnet, men på söndag åker jag hem igen. Sen dröjer det nog ett bra tag innan jag åker tillbaka hit igen. Nästa ledigvecka K har ska han ta med sig barnen och komma upp till Kiruna. Längtar verkligen. Då ska vi bland annat åka ut till stugan i Laukko och umgås med mor och far, sen skulle kanske syster och hennes karl också komma. Det blir mys. Jag mår verkligen bra just nu, är lycklig och full av kärlek<3



Nu avslutar jag detta för idag och hämtar saxen istället.
Hade bra!
Kram.





- You make me smile -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0