Empty without..

..you


Nu har jag tagit mig igenom första arbetsdagen, fruktansvärt trött har jag varit idag. Kom hem vid halv 11 igår. Och kom i säng vid 12-tiden. Det var ingen höjdare att stiga upp klockan 5 i morse när klockan ringde, men måste man så måste man. Var dessutom duktig nog idag att promenera både till och från jobbet. Gick förbi OKQ8 på vägen hem också, äntligen har min telefon kommit. Nyss ringde min pappa och frågade om jag ville följa med och tvätta bilarna, och självklart ställer man upp på pappsen! Sen har jag absolut inget annat planerat ska bli skönt att bara ta det lugnt resten av kvällen och försöka komma i säng väldigt tidigt. Idag fick jag dessutom en god nyhet på jobb fronten. Så vi får se i morgon vad det blir av de. Håller tummarna stenhårt.

Har iaf haft en sjukt underbar helg, och längtar redan tillbaka. Har haft superfint väder mesta dels av tiden och fullt upp med ungarna. Har varit himla roligt.. Varit ute en massa i finvädret, åkt pulka och skoter, ätit massa gott och varit och badat. Melody och Robin har fått för sig att stiga upp i princip före 6 hela helgen, men inte gör det något då har vi ju haft HELA dagen att hitta på en massa roligt. Man har dock varit helt slut på kvällskvisten men självklart har jag och K hunnit mysa en massa också <3

Saknar K och barnen redan. K får jag träffa redan i morgon, kommer bli helt underbart att få slippa ensamheten igen. Önskade att jag fick ha vid min sida mest hela tiden. Jag hoppas att det ska finnas en lösning på de i framtiden, men just nu är det bara att gilla läget. Sen nästa vecka kommer K upp med barnen hit också. Längtar <3 Men just nu längtar jag sjukt mycket till i morgon. Hoppas arbetsdagen i morgon och timmarna efter de går fort. Då får jag äntligen känna K´s underbara närhet igen!



Nu ska jag hoppa i duschen sen lägga mig på soffan tills pappsen ringer.
Hade bra!
Kram.





                                                 - Love keeps us together -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0