Beg for..

..it


Ännu en dag av förkylning har passerat. Finns nog inga ord som kan beskriva hur less jag är på denna förkylning. Vill bli frisk NU, vill kunna vara ute och njuta av det fina vädret. Kunna jobba och ha ork och kraft till en massa annat roligt. Men ne tydligen så ska jag vara förkyld. Men nästa vecka har jag bestämt att jag minsan ska vara helt frisk. Komma igång med träningen igen och bara njuta av livet. Har iaf fått göra klart min tatuering idag, lite ljus i tillvaron. Är lika nöjd som alltid. Får se hur det ser ut när den läkt. Känns iaf bra att jag fått den klar innan sommaren! Nu är jag nästan lite taggat till att bygga ut den eller varför inte göra en ny?! Nåt ska vi nog kunna komma på..

Saknar min K väldigt mycket. Även om det var igår jag fick träffa han sist så känns det som jätte länge sen. Men nu är det bara att bita ihop till på fredag. Hoppas morgondagen går lika fort som denna dag har gått.. Det är tufft med distansen och ännu tuffare blir det nu när han kommer upp nästa vecka för att jobba då han går eftermiddag. Hatar eftermiddagarna. Han börjar när jag slutar, sånt jävla skit. Men vi får iaf några sovtimmar tillsammans. Det är jag minst sagt tacksam över. Så länge kärleken håller sig såhär stark ska vi nog klara det mest <3



Nu ska jag äta mina nudlar sen duscha (igen), efter de blir det film med grannen.
Hade bra!
Kram.






                                                  - On my way -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0