Bad..

..day


Sista arbetsdagen blev avklarad idag. Jobbade med en ny tjej, är grymt imponerad hon var jävla duktig och visade verkligen intresse och pricken på iet var att hon var riktigt trevlig! Jag är nöjd över dagens arbetsinsats. Så nu kan jag vara ledig med gott samvete.. har spenderat i princip resten av min dag i en bil. Var ingen höjdare.. Har en extremt dålig dag idag.. Väntar på min roliga vecka men det vill inte komma. Dock vill precis allt annat dyka upp.. Jordens rygg och magont, smärta i mina bröst och ett riktigt bitchigt humör.. Kan ju inte bli mer underbart. Tycker synd om K som får stå ut med mig idag.. Och dessutom var tvungen att tillbringa 5h i en bil tillsammans med mig.. Och nu sitter han och spelar trummor medans jag sitter här i soffan och tycker synd om mig själv. Det är verkligen synd om mig idag, har försökt övertala K att han också ska tycka synd om mig men han skrattar mest bara åt mig.. Men han fixade iaf en "vetekudde" till min onda mage, dock är det en flaska med kokhett vatten men det funkar skit bra de också.. Tror bara han spelar trummor för att slippa mitt gnäll, iofs hade jag också gjort det om jag vore han.. Står näst intill inte ut med mig själv heller nu så.. Fast snart ska jag få mat kanske jag blir en snäll flicka för en liten stund innan det är sova time.. Vi får väl se..

Längtar tills i morgon, då ska vi åka in till stan och kanske träffa K´s syster med familj. + att vi ska handla lite kläder och sånt åt barnen. Sen måste vi hitta en present åt K´s mamma som fyllt år i tisdags. Vi ska nämnligen dit på kalas i helgen. Sen ska jag försöka hinna åka och hälsa på Evelina och Jerker i Renholmen. Som jag längtat! Och barnen har jag verkligen sakna. Blev så glad när jag fick träffa dom idag äntligen. Nu ligger dom och sover sen 1h tillbaka ungefär men i morgon och fram till söndag ska vi nog hinna hitta på en massa roligt.. Ska kanske bland annat till Boden och bada på lördag. Vi får se om det blir något av de, men jag hoppas då de iaf. Sen får vi se vad som mer händer. Men kommer nog hinna skriva en hel del inlägg nu när jag är här..


Saknar faktiskt min underbara vän Sandra, har inte hunnit träffa henne desto mer under veckan. Hon är sjuk så hon ligger mest bara och sover. Skulle gå förbi och säga hejdå åt henne idag men då var hon inte hemma, var inte alls kul. Men jag hoppas hon är frisk till nästa vecka så vi hinner mysa en massa <3



Nu ska jag fortsätta värma min onda mage en stund till innan maten..
hade bra!
kram.





- I believe in a thing called love -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0