Bad..

..day


Sitter just nu vid frukostbordet och tittar när barnen äter frukost. K skulle så starkt stiga upp nu men när jag gick och kollade läget nyss så sov han åter igen. Tror att han är lite trött stackarn. Vi hade en super mysig dag igår ute i stugan. Var ut med skotrarna och solen var med oss hela dagen. Grillade, fiskade och barnen lekte för fullt i snön. Åtminstone Robin han har så mycket energi så han hade kunna dela med sig till oss allihopa. Så himla positivt med energifyllda barn.

Idag ska vi gruvtrollets lekland med Anna och hennes familj. Ser jag verkligen framemot. Efter de får vi se vad det blir. K och barnen åker ju hem idag. Det gillas inte vill jag lova. Om vi hinner innan dom åker hem ska vi åka förbi och hälsa på syster och hennes karl. Vi får helt enkelt se.


Hatar den här biten då man alltid måste säga hejdå. Det är minst lika jobbigt varje gång. Även om jag vet att jag får träffa K igen på onsdag natt. Tycker inte om hans eftermiddagsveckor. Då hinner vi endast ses 2h på natten ungefär. Jag är glad för den lilla tid jag får med han under eftermiddagsveckorna, men jag önskar att det vore många många fler timmar på dygnet såna här gånger. Men men, bara bita ihop snart sker det förändringar.



Nu ska jag väcka K sen äta frukost med han, efter de blir det gruvtrollet.
Hade bra!
Kram.






                                        - The last time around -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0