All the right..

..moves


Back in buisness.. Har haft en underbar påsk tillsammans med min vän Sandra.. Torsdagen efter jobbet slängde vi in packningen i bilen och drog upp till Sandras båthus, där var även hennes familj och hennes faster. Vi har haft superfint väder och ätit riktigt god mat. Bastat druckit nån enstaka öl, åkt lite skidor och kört/åkt en massa skoter och bara myst på.. Helt fantastiskt underbart. Och tro det eller ej men jag tog mig igenom en pimpeltävling och har även pimplat utöver de.. Undra hur jag stått ut? helt otroligt.. Fredag och lördag var vi in till abisko en sväng och lördag var vi även till riksgränsen en sväng. Inhandlade en viktig grej som kommer behövas hela våren. Men låter jag vara osagt.. Haha.
På söndag blev det en impulsresa till mor och far i Laukko, anlände på söndag kväll och där var även min underbara syster och hennes bejbis, som dock fortfarande ligger i magen. Men det är mysigt med bejbismage också. På måndagen blev det skotertur till Ratekk, syster kompis och en massa annat folk kom också till laukko och hängde med upp till ratekk. Var dock inge höjdar väder men lika trevligt för de.. Alla pimplade som vanligt men denna gång stod jag över. Vi åkte rätt tidigt tillbaka till stan och då fick det fina vädret för sig att titta fram. Men vi har haft toppen väder resten av helgen så jag klagar inte.. Jag har haft en underbar påsk och självklart beror det också på att jag fått spendera den tillsammans med Sandra <3 Och jag fick 2 påskägg i år. Ett av min älskade mor och ett av Sandras mamma Maria. Påsken blev helt klart räddad. Och som tradition bjöds det även på Irish coffe, eller hur det nu stavas. Allt har helt enkelt varit perfekt!

Men nu är man hemma igen och tillbaka på jobbet, har saknat K så det var himla mysigt att få träffa han igen även om jag var på riktigt dåligt humör när jag kom hem. Är glad att han står ut med mina härliga humörsvängningar. Det kan inte vara lätt att hantera mig alla gånger. Men han är underbar och verkar stå ut med det mesta vilket jag är väldigt glad för <3


Idag har jag varit riktigt duktig. Har storstädat här hemma, dammsugit, dammtorkat, skurat, diskat, tvättat. Har till och med torkat igenom min ugn. Känner mig duktig vill jag lova.. Så i morgon är det en riktig vilodag. Ska dock få fin besök av Linnea och Ailin. Men det ska bli riktigt trevligt.. Länge sen jag fått träffa lilltösen och hon som snart fyller ett år.. Tiden går fort, alldeles för fort ibland..



Ne nu blire dating in the dark på tv sen efter de duschen och fixa det sista i tvättstugan.
Hade bra!
Kram.






                                               - Forever and always -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0