All out of..

..love


Sådär då var värsta dagen på denna vecka avklarad.. Vet inte varför jag hatar just onsdagar på jobbet men dom är fanimig alltid värst. Var på hemtex med J efter jobbet sen åt vi romantisk middag för två på annis, det var grymt gott. Är fortfarande proppmätt! Har nyss tittat senaste avsnittet av andra avenyn och snart ska jag hoppa in i duschen och efter de blir det bädden. Ska försöka sova så mycket som möjlligt innan K kommer, vilket brukar vara ungefär 3 på natten. Men är glad för den lilla tid jag får med han under eftermiddagsveckorna.


Det är väl lika bra att jag berättar om det alla undrar över..
Jag ska nämnligen flytta, till ett ställe med namn Fällfors. Där bor K tillsammans med sina barn (varannan vecka) i ett rött hus med vita knutar. Kärlek på distans är ingenting jag klarar av och därför har jag bestämt mig nu för att ta ett stort steg i livet och lämna Kiruna, staden jag växt upp i och vart jag bott i snart 23 år. Men nu är det dags att ta det stora klivet och onsdagen den 19maj packar jag mina lådor och beger mig till Fällfors tillsammans med K. Jag är väldigt nyfiken på vad framtiden har att utvisa och just nu tvivlar jag inte en sekund på att det kommer bli bra.. Som sagt man måste våga för att vinna <3



Nu vet ni de. Ska hoppa in i duschen nu sen krypa ner under täcket och vänta att min älskling ska komma från jobbet. Hinner sova några timmar innan dess iaf.
Hade bra!
Kram.





                                            - Nothing compares to you -


Kommentarer
Postat av: Catti

Trist för mej å skruttis:( Men vi får komma å hälsa på! Är du lycklig så är vi de.

2010-04-28 @ 19:23:43
Postat av: Sandra

det är trist att skiljas från mina underbara, men jag är inte så långt borta :) Och dessutom är jag ledig hela sommaren så oj vad vi kommer hinna ses :) Du är så söt min kära syster.

2010-04-28 @ 19:27:51
URL: http://pinksandy.blogg.se/
Postat av: Magie

Tillåt mig citera er mor: "Kiruna kommer alltid finnas kvar!" ;)

2010-04-28 @ 19:59:52
Postat av: Evelina

Jag kunde inte vara gladare min kära vän! Det är ju det vi pratat om i alla år, att spränga bort milen mellan oss. Nu kommer det ju bara att vara fjuttig 6 mil. Det kommer att bli så bra ska du se. Och jag måste säga att det är modigt av dig, men samtidigt så rätt. Man lever en gång och man måste göra det man mår bra av.



Längtar efter dig!

Puss

2010-04-29 @ 12:01:58
URL: http://minegenbergochdalbana.blogg.se/
Postat av: evelina

Vad kul att testa på något nytt, Kiruna finns ju alltid kvar :D Lycka till :D

2010-04-29 @ 12:33:38
URL: http://theycallmelilleve.blogg.se/
Postat av: evelina

Ja herregud, visst har hon blivit stor.

Nu är hon ingen bebis nå mer :)



Ja, det är bara att sätta i gång och börja producera :D Eller så får du låna din syster lilla bejja när den kommer :D

2010-04-29 @ 17:04:29
URL: http://theycallmelilleve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0