They say i need to..

..down



Jag är värdelös på att uppdatera nu för tiden, men som sagt har jag fullt upp just nu med lägenheten. Men det är inte mycket kvar att göra nu.. Ska bli grymt kul när allt är klart så man får flytta in ordentligt. Troligtvis blir det till helgen. Spännande, första gången man ska bo helt ensam. Men det kommer nog gå bra.


Har haft en riktigt grym helg tillsammans med sandraD, skulle fixa och dona i lägenheten men då hade jag tydligen inte fått någon ström så det blev några kalla öl på fredag sen tidigt i säng. Skönt. På lördag däremot blev det en hel del mer öl. Vi satt på stolsdynor på mitt köksgolv med 20 tända värmeljus och drack öl och prata skit, sofie var också med. Sen blev det krogen och efterfest, en riktigt lyckad efterfest eller hur sandra? hihi..


Nu ska jag åka och hämta mina tapeter till sovrummet som kommit, sen äre träning och VIP-kväll.
Ska försöka komma i säng tidigt idag också, har riktigt trötta ögon idag.
nåväl uppdatering kommer så småningom när tid finns.

Hade bra!
Kram.







                                - I´m a bitch and I really like it -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0