This heart of..

..ice


ÄNTLIGEN, det har kommit snö idag, massor massor med snö. Vilken lycka. Kan lova att det förgyllde min dag. Synd bara att det blåser så mycket det är nog det enda negativa med snöfallet! I morgon ska jag och sandraD dra på oss täckbyxorna och röja runt i snön, ska bli grymt. Nu måste man bara kämpa sig igenom dom kalla tiderna tills våren kommer.. Det är sjukt hur mycket jag längtar till våren. Det måste nog vara den bästa årstiden när man bor här uppe i norr. Kan inte finns något bättre än att ligga på en renhud någonstans uppe bland alla fjällen med en strålande vårsol och en iskall carlsberg i handen. Men snart är det vår, tiden går fort, den måste gå fort.


Snart är det dags för träning. Ska bli skönt att göra sig av med lite energi. Behöver verkligen röra på mig efter alla kakor man tryckt i sig i besöksgruvan det senaste året. Men nu är det slut på sånt, nu är det beach 2010 som gäller, önska mig lycka till. haha.
Resten av kvällen kommer tillbringas i nya lyan och kanske man hinner träffa Linda en sväng ikväll också, var alldeles för länge sen och vi har nog mycket roligt att prata om.




nu är det dags att byta om sen träning.
hare bra!
kram.







                     - I´m standing on the edge, and still I wonder how -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0