Life is..

..complicated


Snart är allting klart, fattas bara tapeter i vardagsrummet. Sen blir det en resa till ikea strax efter jul och efter de kommer jag verkligen ha ett riktigt eget hem. Känns riktigt bra just nu. Igår packade jag och sandraD upp resten av flyttkartongerna och alla mina glas. Det är nog det enda jag har gott om, glas i mängder. Dock saknas en massa andra nödvändiga kökgrejer men det får inhandlas när lönen kommer för just nu är jag ganska fattig efter alla tapeter och all färg som har inhandlats.


Idag ska jag och sandraD iaf ta en paus från allt fixande och sitta och titta på one three hill och böla lite. Den är alltid lika sorglig och bra. Ska först åka och köpa lite frukt. Jag och mina arbetskompisar på ISS har bestämt oss för att börja leva lite nyttigare så denna vecka har ann-helen ansvar för lunchen, soppa hela veckan, nyttig soppa. Smakar skit men det går att få ner, nästa vecka är det min tur. Får se vart detta kommer slut. Håller iaf tummarna!



ne nu äre dags för one three hill.
hare bra!
kram.







                                 - Somehow, somewhere, just try -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0