I don´t believe..

..you


Finally har tapterna till vardagsrummet kommit, så i morgon ska jag hjälpa pappa att sätta upp dom. Ska bli så grymt skönt att få allt klart i lägenheten, och nästa helg blir det Ikea!! Efter de borde jag ha ett hem. Just nu saknas det alldeles för mycket saker för att man ens ska kunna laga sin egna middag. Tur att mamma och pappa bor nära..


Veckan har varit skum, det har gått fort men ändå inte. Trött konstant är jag och känner mig på något konstigt sätt väldigt less på jobbet. Fast ändå trivs jag grymt bra där. Mycket blandade känslor men tror det är min trötthet som gör att dagarna gåt upp och ner. Mamma har ett nytt smeknamn på mig `bitch´, tydligen så har man kanske inte världens bästa humör nu för tiden. Men det vänder väl snart hoppas jag. Tycker dock synd om vissa människor i min omgivning som drabbas av mina plötsliga humörsvängningar. Haha.

I morgon ska jag iaf bjuda Anna, SandraD och SofieP på middag, ska bli riktigt mysigt. Sofie skulle fixa ihop en efterrätt dessutom. Får se vad jag ska laga, blir kanske fylld lövbiff med klyftpotatis. Sandra tyckte iaf att det lät som en bra idé! we will see.



Idag blir det kickoff med tjejserien i bowling, är säkert 3-4 månader sen jag bowlade sist, undra hur fan det här ska slut. Nåväl det återstår att se. Ska bli skoj iaf, ser framemot de. Hoppas bara min kära nacke och rygg håller!




Nu äre kaffe som gäller sen vila innan bowlingen.
Hade bra!
Kram.







                                      - So it´s god to be right, right? -

Kommentarer
Postat av: ;)

Rackarns så söt du är!;)

2009-12-15 @ 22:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0