hold your head up..

..high


Jag är nog ingen höjdare på att komma ihåg att uppdatera, men det är som sagt väldigt mycket med livet just nu. Helgen har snart gått åt men bra har den varit. I fredags var det personalfest med kuj-gänget, var riktigt trevligt. Blev thai-mat hemma hos mig sen vidare mot mommas och efter de blev det arran. En grymt rolig kväll dock lite för mycket alkohol för min del, vilket straffades sig stenhårt på lördagen. Nu ska jag satsa på att vara nykter 3 helger tills det blir nästa personalfest. Har till och med slagit vad om saken så nu har jag något att kämpa för.

Lördagen var seg med en ordentlig bakfylla. Blev hockey och film på kvällen med Anna och sandraD. `Dumpa honom´, riktigt bra var den. Efter de blev de sängen och idag har jag städat i lägenheten och fyllt mina garderober, sen blev det hockey och nu sitter jag hemma hos mamma och pappa och ska äta blodpalt, MUMMA!! Efter de blir det att fortsätta flytta in grejer i lägenheten, bland annat min säng. Nu går det framåt med flytten.



Ne nu äre middags time.
hade bra.
kram!








                           - You feel the darkness rule the night -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0