Just..

..Dance


Har varit en konstig men ändå händelserik helg.. Fredag blev det en rejäl fylla för min del, total blackout från de att jag satte foten på krogen.. Trodde jag tappat bort min garderobsbricka och påstod till mamma klockan halv 4 på natten att mitt bankkort var borta. Men det låg egentligen på bordet framför mig.. Men såklart förstod inte min mamma de så hon ringde givetvis och spärrade kortet. Så nu är jag utan pengar och väntar på mitt nya kort så jag kan få ut mina pengar från kontot, gissa om jag blev less på mig själv? Svar ja!..

Lördagen blev däremot mycket lugnare, blev fest återigen, hemma hos linda denna gång. Var riktigt segt med alkoholintaget och det blev en stabil fylla resten av kvällen, ingen ångest denna kväll som tur var.. Vaknade dessutom på söndag morgon pigg och inte det minsta seg av alkoholen. Vilket var jävligt tur för Jonas ringde mig på söndag eftermiddag och bad mig komma förbi, så jag åkte förbi där och fick ÄNTLIGEN träffa lilla Silas och jonas förstås, vilken underbart söt unge säger jag bara. Blev inte bara lite bebis sugen när man fick träffa en sån där sötsak.. Men jag ska vänta tills jag hittar min drömkarl då jävla blire att baka bulla för min del också.. Tror jag iaf. Haha..


Idag var det riktigt segt att stiga upp på morgonen, klockan ringde 6.10.. Trodde det var ett skämt men ack så fel jag hade var bara att slita sig upp ur sängen och fixa frulle sen hämtade SandraD upp mig och det bar av till jobbet åter igen.. Men nu är måndagen avklarad och nu är det bara 4 arbetsdagar kvar denna vecka... Har dessutom varit en ganska rolig dag på jobbet, dock började den inge bra på morgonen med tanke på att vi hade punktering på bilen.. Vi låg endast efter 2-3h efter att bilen var fixad och klar. Men bortsett från de har vi haft det roligt jag och min kära vän. Känns bra att vi ska jobba hela veckan tillsammans, kommer garanterat bli en händelserik vecka. Vi får helt enkelt se, tråkigt lär det då inte bli!

Nu har jag iaf precis avklarat veckans första springrunda, 6km och dessutom har jag köpt nya skor idag.. Det gick riktigt bra nu är det bara lite sit-ups kvar att göra sen börjar vi om på samma visa i morgon igen. Ser framemot all träning denna vecka är taggad som fan just nu.. Sen hur det kommer kännas i morgon är en helt annan fråga. Nu är jag peppad iaf. På torsdag är målet att jag och Cammi ska springa hela 1.2mil.. Och det ska jag fan klara!



Nu ska jag vänta på att Sandra & Sofie ska ringa.
Så det är dags för magträning nu sen duscha!
Ha de bra!
Kram.






                      - I´m back on track, i don´t care anymore, it feels good -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0