I´m in this..

..fight


Ja jag vet att jag är dålig på att uppdatera, men har varit en grymt jobbig vecka. Vet inte riktigt varför har varit riktigt nere och deppig. Känt mig som om jag vore mest ensam i världen på ett ungefär. Ganska bra beskrivning över mina känslor. Brukar få mina deppveckor ibland. Men känns som att det håller på att vända nu. Skulle vara riktigt skönt. Nu är det iaf helg och idag fick vi ett mycket bra besked på jobbet. Vi slipper vara arbetslösa i sommar. Gissa om jag är glad? Tur att ingen satt utanför mannskapshuset idag på LK för då hade dom hört mitt glädjetjut. Känns grymt skönt att slippa oroa sig över pengar hela sommaren för nu har man jobb, så SandraD och Sofie nu blire utlandet till hösten eller hur? Har mycket att se fram emot nu känns bra!

Idag och igår blev det dubbla skift. Igår från 7 på morgonen till halv 10 på kvällen, och idag från 7 på morgonen till 12 i natt. Tugnt men det gick riktigt bra, kul var det och lite extra klirr i kassan. Känner mig nöjd. Dock inte nöjd över att jag har öppnat en öl precis, skulle ju hålla mig nykter idag. Men det gick inte allt för bra. Men blir nog lugnt idag. Men i morgon blir det grillning och vin med tjejorna. Ska bli kul, något att se fram emot. Och framförallt något annat att tänka på i min vardag. Idag är jag glad. Det känns bra.


Ne nu äre dags att röra sig ut till folket.
Uppdatering kommer SNART. håll ut.
Hare bra.
Kram.




                               - I need you to hold me, when i feel lost -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0