I cant forgett..

..you


Livet är en fest eller vad? jag tror nästan att jag hade behövt vara nykter någon helg här snart, men jag vet inte riktigt när.. Men ska nog kunna hitta en nykter helg här framöver, eller jag måste! Idag är det iaf lite smått party, men det är kul. Sitter hos malin och väntar på att hon ska bli klar sen ska vi dra till laguna å käka, har som inte riktigt hunnit med att äta än så det får bli lite mat och vin snart. Dock är jag jävligt sugen på öl, men jag tänker stå emot!

I morgon måste jag städa innan mor och far kommer hem, ser ut som ett bombnedslag där hemma men det ska det bli ändring på. Måste dessutom dammsuga och skura mitt rum, fy fan vad drygt.. Men det behövs! Sen ska jag fylla i min tatuering och vem vet kanske blir att göra en ny också, är grymt sugen så det lär ju bli..



Ne nu äre dags att ta en cigg, sen stressa på malin lite.
Hare bra!
Kram.








                                - I like this lifestyle, keep on rolling babe -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0