I am..

..finding


Nu var denna helg också över. Fredag orkar jag inte ens prata om. Kaos säger jag bara. Men lördag var en riktigt riktigt bra dag. Vaknade vid 12 och stack på stan med SandraD, var på bolaget sen blev det att inhandla lite mat till kvällens grillning. Var meningen att mamma och pappa skulle dra till stugan men det blev ändrade planer för dom så det blev pappa som fick sköta grillningen så jag behövde inte stressa det minsta inför kvällen. En bra start. Maten var skit bra och mamma bjöd på vin. Efter de kom Sofie och SannaB, blev en massa svammel och huxflux var mamma med här nere på vårat party också. Oj oj vilken film det finns på min väldigt oseriösa mamma, vi fick oss verkligen ett gott skratt mest hela kvällen. Efter en hel del öl och vin var det dags att hoppa upp på cyklarna och bege oss mot bistro. Jag på ena med SandraD på pakethållaren och SannaB med Sofie på den andra.. Och självklart hade Degis filmkameran i högsta hugg, tur att hon dokumenterar allt roligt som händer. tex "hej cykelkompisar, håll i hatten. AAAAAAAAAAAAAAHH!". Roligaste repliken på länge, men kan dock inte förstås utan att man sett filmen. Haha. Hur som helst tog vi oss fram till bistro HELT oskadda. Blev lite irish coffe där och lite annat gott. Sen drog vi vidare till arran. Var riktigt bra med folk och en stabil och städad fylla hela kvällen. Efter krogen blev det efterfest hos Anton, vi var väl en si sådär 10 pers kanske. Blev lite skumpa och poolparty. Första lyckade efterfesten på flera år.. Kom hem först 7 på morgonen, men jag och SandraD väl kommit oss i säng så kom vi på att vi hade kvar cykeln på bistro så vi ringde william så kom han och körde dit oss i våra fina lodiskläder, det gick bra att cykla än en gång. Men lite ostabilt med alkohol i kroppen. Vi var tillbaka i sängen vid 8-tiden.

Fick sova 3h innan mamma ringde och väckte mig vid 11-12 tiden. Vi skulle åka till Gve och träffa min mommo, moster och min kusin och hennes små tjejor. Konstigt nog mådde jag skit bra förutom att jag var trött. Men tog en liten stöd vila i bilen påväg dit. Åkte till min kusin direkt och satt och pratade en massa skit, sen åkte vi till mommo och bjöd henne på fika. Var kul att få träffa moster också, har inte sett henne på länge länge. Efter de åkte jag och mamma och käkade, sen efter de bar det hemmåt direkt. Och jag sov som en stock hela vägen hem, skönt. Sen klockan 7 åkter vi till lombia och tittade lite fotboll, korpen lag som spelade. Det var trevligt men blåste som fan så ingen värme vare direkt. Efter de stack jag och SandraD och hämtade upp SannaB, vi for till annis och försökte vara lite onyttiga men ingen av oss hade någon direkt matlust så det blev bara en massa skit snack om går dagen. Nice nice. Hur som helst har det varit en toppen helg tillsammans med tjejorna. Det här måste vi göra om snart, mycket snart. Fast jag fyller ju år om en vecka och då blir det att styra fest igen, ser framemot de.


Ne nu är det dags att slå av datorn, jobb i morgon. Men jobbar bara måndag, tisdag och halva onsdag. Sen åker jag och SandraD ner till Sthlm och Uppsala. Gröna Lund och shopping. Ska bli skönt med en liten minisemester, dock jobbigt att köra bil upp därifrån sen med en massa flyttsaker från syster. För nu är det dags för henne att flytta hem. Men det kommer säkert bli jätte kul med en liten roadtrip. Hoppas på det bästa.



Uppdatering kommer så småningom.
Ha de bra, godnatt!
Kram.






                                              - Nothing can touch me -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0