crack a..

..bottle


Äntligen har fredagen anlänt, har varit en seg men ändå grymt rolig vecka.. I onsdag var det en hel del alkoholintag för mig och SandraD, och kul var det. Bästa onsdagen någonsin, tror jag då! Nu har vi nyss grillat jag och SandraD gott som tusan.. Sen har Johanna anlänt hit också. Mycket trevligt sällskap. Snart äre dags att röra sig mot bistro sen vidare till arran.. Känns som en bra kväll. Hoppas på det bästa.

Har iaf skaffat mig en fru nu, Sandra heter hon. Hon ska bli min sambo till sommaren också. Och den här veckan/helgen är hon också min sambo. Känns bra att slippa vara ensam hela helgerna och framförallt sommaren. Ska bli kul att agera hemmafru igen, haha. Mitt lilla barn, hon är hopplös ibland men jag tycker om henne iaf!


Nu äre dags att dricka lite mer vin.
Ha de bra i helg!
Kram.






                                - I´m a player, i´m a girl and i really like it -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0