you´re still giving..

..light


Igår var det lördag, och det var en bra lördag. Började dagen med en lunch dejt med Nattis, efter de stack vi och kastade lite klot på bowlingen, sen skjutsade vi hem Nattis mamma efter de åkte vi hem till mig, la oss på soffan och lyssnade lite musik och pratade massa skit.. Sen blev det kaffe innan Nattis skulle dra iväg med Jens och fixa nå grejer. Halv 5 åkte jag och hämta Cammi från jobbet sen stack vi till Cammis och brorsan nya lägenhet, satt där och svamlade i säkert 2 h, kan ju säga att dom fått det riktigt fint nu när det blivit ny tapetserad nu är det bara alla grejer som ska på plats innan festen kan börja, eller hur Cammi?.. Vid 6 tiden stack jag ner till Jukkas och hämtade upp Degis sen bar det direkt av till Laukko, käkade skit god mat sen tog vi en låång och skön bastu. Efter de kom Ogge och Emil och hämtade oss från Laukko parkeringen så åkte vi vidare till Ogges stuga, satt där och lyssnade på en massa roligheter.. Hehe. Sen vid 11 tiden åkte vi mot stan igen, dumpade av Degis hos Sofie och sen for jag själv hem och sov. Var riktigt trött men låg och hostade fram till 3 nån gång innan jag orkade gå dit upp och ta hostmedicin, men efter de sov jag somnade jag om direkt och vaknade framåt 12 tiden.
Sen dess har jag inte gjort mycket mer än ätit frukost och legat på sofflocket. Ska snart hoppa in i duschen och förbereda mig inför familjemiddagen klockan 5. Ska bli riktigt trevligt fast jag är den enda som inte har en dejt med mig. Känner mig som svarta fåret. Hehe. Men jag får klara mig utan för den här gången iaf.

Känner mig inte det minsta peppad att jobba i morgon, det enda positiva denna vecka är att jag får jobba med Nattis och att jag är ledig både fredag och måndag. Skönt ska det bli att lämna den här stan i några dagar. Ska på bio i morgon med Degis det kan bli kul med tanke på att det var säket 1år sedan jag var på bio. Så några positiva saker ska vi nog kunna trolla fram den här kommande veckan.



Nåväg nu ska jag gå och dricka kaffe med min kära mamma. Sen blire duschen.
Ha de bra alla.
Kram!







                                  - Underbar eller bara unik? -

Kommentarer
Postat av: camilla

ja, då blir de en jävla fest ;) vänta bara.. :P

2009-03-02 @ 15:39:01
URL: http://erikssoncamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0