I´m going..

..home


Händelserik vecka kan jag ju verkligen lova. Har dock ingen lust att sitta och skriva allt här kommer bli en hel jävla bok i såna fall och det har jag inte tid med har alldeles för mycket att göra.. Som alla andra dagarna, fullt upp jämt och ständigt.
Har börjat träna själv nu med mitt program jag fått av sjukgymnasten, har ingen desto större motivation till träning just nu men det går bra ändå tar mig iaf dit och gör det jag måste. Känns som att det kommer gå bra hur som helst, men vi får se om det gett resultat om några veckor.

Har varit en riktigt jobbig vecka på jobbet, har varit trött konstant, förstår inte har ju ändå fått dom där järntabletterna för säkert 3 veckor sen och ändå är jag fortfarande jätte trött fast jag sover.. Konstigt de dära men hoppas att det vänder snart. Man vill ju vara pigg och glad nu när våren äntligen smyger sig fram.

I morgon är det personalfest med jobbet, ska bli kul bowling och öl, bra kombination. Efter partyt drar jag och Degis till Laukko, ska bli grymt skönt att komma bort från stan. Sen på lördag kommer Sofie efter att hon gjort högskoleprovet, hoppas det går bra för dig. Håller tummarna!Så helgen består i princip av skoter, bastu, öl, god mat och massa mys. Kan det bli bättre? Skulle inte tro de.Nu gäller det bara att ta sig igenom den sista arbetsdagen i morgon, hoppas dagen går fort. Direkt efter jobbet drar jag och Degis hem till mig och bastar, ska bli grymt härligt med bastu och en iskall carlsberg.


Nu äre dags att ta sig en dusch och vänta på tjejerna, sen bär det av till coop för handling.
uppdatering kommer efter helgen.
Have a nice day!
Kram.



             
                                                   Underbart, eller?



                                 -
Du gjorde ditt val, och jag gjorde mitt -

Kommentarer
Postat av: K

din träning ger säkert resultat med all öl du dricker

2009-03-26 @ 18:38:50
Postat av: catti

Å jag vill oxå. Fan va avis jag blir.

2009-03-26 @ 19:57:22
URL: http://cattieriksson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Bra att du håller tummarna för mig :)

2009-03-26 @ 22:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0