Hide..

..away

Har varit en bra vecka, både på och utanför jobbet.. Känns bra. Har iaf fått jobba med Nattis hela veckan, kört kurpatrullen så nu är jag nästan bomb säker på den, utan fusklapp till och med. Känner mig stolt. Nästa vecka är det Nattis sista vecka, då har vi 775 och nu när Degis har börjat jobba så ska hon också få vara med oss, skönt att vara 3st då kommer vi vara klar tidigt, vilket betyder att vi får mycke tid att dricka kaffe. haha.
Träningen har också gått riktigt bra denna vecka, hoppas bara att det håller i sig till matchen på söndag. Får hoppas på det bästa men det brukar vara svårt att slå samma siffror på match som på träning.. Hoppas iaf på vinst!

Snart åker iaf jag, Degis och Nattis till Laukko, känns så grymt skönt att åka till stugan och bara ta de lugnt, sen måste vi självklart köra lite skoter också. Kanske blir att åka upp till Rautas över dagen i morgon men vi får se vad det är för väder, blir i såna fall att stiga upp riktigt tidigt då.. Ikväll har vi inte så mycket mer planer än att vi ska basta när vi kommer fram och dricka några öl. Ska bli riktigt gott med öl, som om jag har längtat hela veckan!
Får uppdatera mer om helgen när jag kommer hem på söndag..


                                            
      Bild från Laukko som Degis fotade förra gången vi var där :)



Nu kommer Nattis snart bäst att packa färdigt bilen så vi kan åka direkt.
Ha en riktigt bra helg!
Kram.



                              - Livet kan vara allt bra underbart, ibland -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0