Give me the..

Spritlight..

Hej alla glada:)
Jag Catti Eriksson, Sandras Stora syster gäst bloggar så här lite små full. Sitter hos brosan å camilla å dricker sprit. I går var de öl, även ´fast jag skulle ha en lugn helg. Men jag är så himla glad att jag gick ut. Fick juh träffa mina vänner och min underbara lilla syster, mitt allt. Även om jag är sämst på att visa dermen jag älskra dej min lilla syster:) Sitter här å har ångest för att jag snart måste åka tillbaka till Uppsala. Tillbaka? Ja, mina vänner brukar fråga mej vart mitt hem är. Å vet ni de är här i Kiruna, här har jag allt jag behöver. OK Lisa jag skulle sakna dej om jag flyttade. Jag å syrran satt å surra om vi kanske skulle ta å flytta ihop i sommar, tänk va kul. Jag å syrran under samma tak, skulle kunna funka även om vi i bland bråkar. Men vet ni jag vill hem! I kiruna har jag allt, Min familj, min älskling å mina vänner, Syrran,Linnéa, Cammi, Elmo, Sanne, mallan, Linda å många fler.älskar er! Nu ska jag vara lite social. Hörs snart.

Jag saknar min Linnea, en cigg, Miller å dill chips. You and me babe!

Älskar dej syrran, du är BÄST!




Puss å Kram

Kommentarer
Postat av: camilla

.."Även om jag är sämst på att visa dermen jag älskra dej min lilla syster:).."



HAHAHAHAAH :D

2009-03-22 @ 11:18:04
URL: http://erikssoncamilla.blogg.se/
Postat av: Catti

haha, lite små full kanske:P

2009-03-22 @ 15:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0