escaping..

..one last time

I måndags var jag på bio för första gången på säkert 2år såg `Män som hatar kvinnor`, och den var riktigt grym så man känner sig nöjd också. Var där med Nattis, Degis, Sofie och Jossan. 2½h lång var den men det kändes som typ 1h. Nu känner man sig riktigt sugen på att läsa boken också. Men det lär nog bli först till sommaren när man har tid och motivation.

Igår var det tisdag och det händer inte alls mycket, mamma och pappa hade kommit hem från stugan en sväng så man hade middag på bordet när man kom hem, mammas hemmagjorda lasagne grymt god. Efter de satt jag mest och surrade skit med mamma, sen stack dom och handlade då hoppade jag i duschen och efter de var jag till läkarn åter igen på behandling av min rygg och nacke, hoppas att det nån gång ska bli bra. Någolunda bra iaf. Kom hem strax efter halv 7 och såg att ett nytt avsnitt av andra avenyn hade kommit ut så la mig med dumburken på sängen och kikade de avsnittet, nu måste man vänta en hel vecka tills nästa avsnitt kommer ut, segt. Fast den är ju så bra, så man är väl så illa tvungen. Sen var klockan alldeles för mycket för Sandra så det blev sömn resten av kvällen/natten. Alltid lika skönt att sova..

Nåväl, idag stack jag hem till brolli och Cammi efter jobbet och lagade käk åter igen. Känns mycke roligare att laga mat när man är fler som ska äta så jag stack dit istället för hem till ensamheten. Blev iofs inget komplicerat, hampis med alldeles för småa bröd och stibba. Men gott vare, eller hur Cammi?
Sen fick man mat koma och Carro dök in och strax efter de kom Ogge också. Jag kirrade lite kaffe sen satt vi mest och glodde på datorn tills Nattis kom och hämtade mig strax efter 8 tiden. Så nu sitter man hemma och ska snart hoppa in i duschen sen äre sängen som gäller, är trött som alltid annars så jag behöver nog sova om jag ska orka med sista arbetsdagen för denna vecka.

I morgon blire kyckling med ris made by Sandra hemma hos brolli och Cammi...
Så nu ska jag vila upp mig med lite sömn så man orkar kocka i morgon också.


På återseende.
Ha de bra!
Kram.




                                        - I will remember you -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0