Sorry..

..lately


Jaha då var midsommar över.. Bosatte mig i Jukkas på torsdagen, lagade middag åt familjen Degerbjörk var en riktigt mysig och trevlig middag.. Efter de blev det brännboll och öl kvällen. Var sjukt roligt. Vi var hur många som helst och vädret var helt ok och alla vara fulla och glada.. Efter de blev det efterfest hos adam, var lite segt där men trevligt sällskap iaf var ju som sagt torsdag man kan ju inte förvänta sig allt för mycket.. Gick hem och sov vid halv 3, var sten död märkte inte ens när SandraD kom och la sig, ändå hade hon kanske inte varit allt för smidig,. vilket hon själv tyckte så nu låter jag henne tro på de en stund iaf. haha..

På fredagen kom vi igång ganska sent, var upp till stan en sväng under dagen, käkade lite frulle här hemma hos mig sen åkte vi ner till jukkas igen och började grunda inför kvällen. Blev hempy vid 10 tiden sen stängde dom kl 1 redan så då stack vi till adam igen och fortsätta festa på där. Sen fick jag och Linda för oss att vi skulle åka upp på stan så Bollen kom och hämtade oss sen gick vi och kollade läget på krogen men det var inte desto mer drag dära. Promenerade hem och sov efter de..

Hade ställt klockan på 10 på lördag, var inte det minsta bakis skönt som fan.. Försökte fixa skjuts åt mig och Linda ner till jukkas men det gick inge vidare.. Men hur som helst anlände vi ner till jukkas strax efter 12 då var det dags för bastuflotte. Ännu en dag då det var segt att komma igång.. Men efter första ölen slank resten ner utan problem. Vi stannade efter en bit så dom som ville fick bada.. Jag som är en riktigt badälskare var självklart först i vattnet, och det blev 3 dopp första svängen. Kallt var det men jävligt roligt. Dock inge vidare bra för mig att bada med tanke på att jag är inne på min andra vecka på den här jävla förkylningen och min hosta vill verkligen inte ge sig. Men man kan ju inte banga att bada när man väl får chansen så nu kan jag inte påstå att min förkylning har blivit bättre, fast inte sämmre heller så hoppas det vänder nu innan helgen.. Efter 5h på bastuflotten blev det dusch och mera öl hemma hos sandraD sen skulle vi på hempy men dom stängde redan 8 så vi promenerade till grillplatsen nedanför icehotell satt där nån timma sen fortsatte vi eldandet på grillplatsen vid skolan.. Blev kallt och segt så vi gick vidare till Robin, jag och sannaB fixade skjuts till stan och gick på krogen, det var grymt lite folk så då blev det efterfest istället. Dock en lugn efterfest med lugn musik och soffläge..


Har iaf varit en bra midsommar med helt ok väder och en massa bra människor runt omkring mig. Jag känner mig nöjd och nu har man festivalen att se framemot. hoppas bara att jag ska hinna frisk så jag orkar gå både fredag och lördag. Dessutom har dom lovat fint väder så nu hoppas jag det blir en bra festival i år.. Första festivalen jag är ledigt på väldigt många år..


Har förresten varit hos frissan idag, satte lite ny färg och klippte lugg. Känns väldigt ovant men är ändå mycket nöjd. I morgon ska jag till Linda och piffa upp frillan lite extra.. Det kommer bli så spännande så.. Sen har jag för första gången på 2 veckor lyckats avverka en promenad trots mitt onda knä hoppas det inte blir sämre i morgon bara för då ger jag mig ut på promenad i morgon också.. Det behövs vill jag lova..



Ne nu är det dags att sova. Jobb i morgon.
Ha de bra så länge.
Kram!







                       - I don´t know what it means to be dying just to live -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0