Knock you..

..down


Fullt upp hela veckan, som vanligt.. Jobbade måndag, tisdag och halva onsdag. Sen hoppade jag och SandraD på flyget ner till Uppsala.. Kom till uppsala vid 4-5 tiden, gick på gina en sväng och köpte massa roligheter.. Syster kom dit och vi gick till vårat hotell och lämnade alla grejer bytte om snabbt sen stack vi på ett riktigt bra matställe. Åt ceasar sallad med en riktigt god öl till.. Efter de gick vi förbi lisa och drack lite kaffe, sen gick vi vidare till ett mysigt uteställe.. Satt där och drack några öl, sen gick syster hem och sov eftersom hon hade skola dagen efter. Jag och Sandra stannade ett tag till innan vi gick vidare till nästa ställe, var något slags karaoke ställe. Var helt ok ställe dock stötte vi på en massa konstiga typer. Jag och Sandra fick en liten konstig idé.. men kul var det och dom var korkade och förstod ingenting. Men vi blev 2 fina tröjor rikare. Haha. Sen drog vi vidare till max hämtade lite mat sen stack vi hem till hotellet och käkade sen somnade vi helt utmattade..

På torsdag vaknade vi vid 9-tiden, duschade och fixade ihop alla saker, checkade ut klockan 10. Sen stack vi på stan och tömde våra konton. Åt lunch på storken och ringde massa samtal och fixade hyrbilen färdigt.. Var den mest lyckade shoppingrundan någonsin, var hel nöjd och hittade allt jag var ute efter. Dock blir nog inte min mamma så glad när hon märker att jag återigen har köpt 2par nya skor. Men ska försöka hålla dom undan från henne så hon inte behöver bli så upprörd. haha. Shoppingen var avklarad klockan 4, Då stack vi till lisa och fixade ihop alla syrrans grejer, sen körde lisa oss till avis vi hämtade våran hyrbil sen åkte vi hem till lisas mamma och pappa och hämtade resten av syrrans grejer, vi fick nästan plats med allt. Resten ska hon hämta sen till sommaren.. Fullproppad bil åkte vi till max tröck i oss lite hampis innan det bar av vidare till östersund för att hälsa på magie.. Efter en mycket mycket händelserik resa anlände vi till östersund kring 12tiden på natten. Magie hade fixat kaffe och bullar. Välbehövd fika paus. Vi stannade till ungefär 1 nån gång innan vi fortsatte färden mot Kiruna. Vi skulle egentligen stanna i stugan i piteå men insåg att det hade blivit 20 mil extra att åka, dessutom hade vi redan åkt 20 mil extra när vi åkte förbi östersund, men det var det helt klart värt. Nåväl vi öste på ända upp till kiruna. Jag körde hela vägen förutom 1h från Wilhelmina då körde Sandra så jag fick sova 1h. Efter de brassade jag på hela vägen hem efter några väldigt spända och oroväckande stunder som vi inte ska berätta om här. eller hur brudar?! Vi kom hem till kära kiruna klockan 10 på morgonen. Körde hem Sandra till Jukkas sen åkte jag och syrran hem och lastade ur bilen sen vill jag lova att jag dök i säng.. sov till 5 på eftermiddagen sen började festandet igen som vanligt..

Blev ganska hård kombination med lite sömn och alkhol. Men hade en bra kväll på arrandansit. Mådde inte allt för bra på lördag men efter många timmars sömn var jag på g igen. Blev utgång åter igen men kom inte igång på samma sätt som fredan, men skönt med en städad och lugn kväll också. Kan behövas de också. Men har ändå haft en riktigt rolig utehelg med chixen..

Idag har man sovit halva dagen, sen stack jag Sandra och Sanna och käkade. Efter de plockade sofie upp oss och vi for och skulle titta fotboll, men det var uppskjutet så då åkte jag hem sen kom syster och plockade upp mig så åkte vi och hälsade på Linnéa, kollade in deras hus dom har köpt, riktigt fint var de och tjockis hade Linnéa blivit, men nu är det ju faktiskt bara 1 månad kvar. Ska bli riktigt spännande när den där lilla varelsen där inne väl kommer ut.

Nåväl man kanske borde slå av den här dumburken, jobb i morgon och har en massa att fixa så det är fullt ös hela dagen. Dessutom fyller pappa år.. Och på tisdag fyller jag år så jag måste hinna baka en massa gosaker så jag kan ha kalas för mina nära och kära. Sen måste jag och syrran leta present åt pappa i morgon, man är ju så bra på att fixa saker och ting i tid, not. Men det löser sig säkert i morgon hoppas jag..



Dax för lite sömn.
Ha de bra.
Kram!






                     - Not again, this ain´t supposed to happen to me -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0