If a were a..

..boy


Vilken bra helg det har varit.. I fredags blev det öl hemma hos mig tillsammans med brudarna.. Var egentligen bara jag, Sandra och Sofie som skulle ut, men sen hakade Sanna och Maria på också. Hade riktigt roligt och vissa av oss fick alldeles för mct alkohol i sig, själv var jag grymt städad blev endast 4-5 öl under hela kvällen.. Skulle till läkarna på lördag morgon så kände att man kanske borde vara i form då vilket jag klarade alldeles utmärkt. Hur som helst så skulle vi i vanlig ordning ta oss till krogen med vårat nya färdmedel, Cykeln. Har funkat alldeles utmärkt ända fram till i fredag, då var en viss Sanna och en viss Sofie alldeles för okapabla till att cykla vilket slutade i att dom kom ungefär 2-3meter utanför gården innan båda låg på backen med varsit blodigt knä, Sannas byxor fick ett riktigt fint hål.. Men dom brydde sig inte desto mer utan gjorde ännu ett försök, sen insåg jag och Sandra att det aldrig skulle gå så det blev att ändra på ordningen så Sanna fick åka med Maria och Sofie skulle cykla själv, jag åkte med Sandra eftersom mitt knä inte mådde allt för bra. Vi kom fram till rosavita kiosken och gissa vad som händer när sofie ska försöka cykla själv därifrån, JO hon krachar igen. Vilken jävla vurpa säger jag bara jag och Sandra låg nästan på backen och skrattade synd att jag inte hann filma det hade nog blivit årets film. Men alla bilar som åkte förbi måste ha fått sig ett gott skratt.. Blev hur som helst en väldigt lyckad fredag, både på förfesten och på krogen. Sofies cykeltur hem från krogen kan  ni ju bara gissa hur det gick tror inte jag behöver skriva mer om kombinationen mellan Sofie, (mycket)alkohol och cykel.. Livsfarligt är nog en bra sammanfattning. Haha.

Lördag morgon promenerade jag till läkarn sen gick jag förbi bistro och drack en kaffe med Louise, sen efter de promenerade jag hem igen och tog mig en stöd vila.. Blev en alldeles för lång stöd vila på över 3h. Vaknade vid 3 tiden försökte få tag på Sandra i säkert en timma. Hennes mobil var trasig så det var inte det lättaste. Men hon ringde mig vid 4 tiden då fick man aggera morsa som vanligt, hämtade henne sen åkte vi till mig igen och käkade middag. Åkte till konsum efter de och handlade färdigt inför gve resan sen stack vi hem till mig och duschade och fixade klart allt inför resan. Sen kom Sofie och plockade upp oss och vi var on the road to gve.. Jag och Sandra började grunda redan hemma hos mig så vi blev ganska på g i bilen.. Stackars Sofie som fick vara nykter med oss fyllon. Vi kom hur som helst fram till gve vid 9-tiden. Stack till sara och fortsatte festa på, fick aggera frisör till dom flesta där så största delen av tiden lekte man frisör.. Vi stack till nunisparken vid 12 tiden. Röjde runt där och träffade massa roligt folk. Åkte tillbaka till sara vid 3 halv 4 tiden, Sofie somnade ganska så direkt vi kom dit men jag och Sandra styrde efterfest. Kom tillbaka till sara igen vid 1 tiden på söndag, så det blev en hyffsat lång efterfest men det var helt klart värt de förutom att man var trött som en demon.. Sov nån timma hemma hos sara innan vi stack till md´s och käkade sen rullade vi hem mot stan.. Slocknade på soffan direkt jag kom innaför dörren nästan sen satt man och nattuggla till halv 2 så man var mer död än levande på måndag morgon..

Hur som helst så har det varit en toppen helg tillsammans med tjejerna, 2 riktigt lyckade party dagar. Fulla med äventyr och en jävla massa roliga händelser som man skrattat sjukt mycket åt. Helt klart den bästa helgen på länge. Men nu har vi fortfarande 3 roliga helger framför oss som vi ska göra minst lika roliga, eller hur brudar?


Känns gudomligt skönt att vi är ledig fredag denna vecka, en välbehövd ledig dag. Och sen börjar vi klockan 6 på torsdag vilket gör att vi får sluta 20 i 3 istället för 20 i 4.. guldvärt.. Känns som att jag har en hel del sömn att ta igen. Har inte alls sovit många timmar dom här senaste nätterna, sitter och nattugglar och stiger upp tidigt på morgonen, dålig kombination.. Så idag tänkte jag lägga mig senast 9, är iaf min plan sen får vi se hur de går. Dessutom har jag åter igen blivit riktigt förkyld och fått en grymt jobbig hosta med lite feber på de också.. Så jag tror nog att sömn är det enda som hjälper mig och min trötthet.. Måste hinna bli pigg innan helgen för då är det bastuflotte och partaj i Jukkas.



Ne nu ska jag kolla runt lite på datorn sen sova.
Hare bra people, på återseende.
Kram!







                       - I´m i a playgirl or is this a playworld? I really don´t care -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0